sobota, 14 kwietnia 2012

Moda na...[1]

Oto pierwsza część mojego...czegoś xD w którym bd pisała o nowościach w modzie na msp,w sensie co noszą nasi "idole" oczywiscie poza ubraniami z konków;3

no to zaczynajmyy !

Amerykański nick i równie amerykański wygląd z amerykańskim wizerunkiem amerykańskiej flagi xD
Mowa oczywiście o 2 najce AQ Schuyler:
zawsze interesował mnie jej nick,podejrzewam że chodzi chyba o bohaterkę książek "Błękitnokrwiści",chociaż Schuyler to popularne amerykańskie imię i jest dużo gwiazd o tym imieniu...No cuż,nie o nick się tutaj rozchodzi lecz o ubiór ;D Niezbyt ją lubię,ale muszę przyznać że schuyler idealnie dobrała kolory =3 chociaż ja dodałabym jakiś tatuaż na nodze...


Następna gwiazda którą wezmę pod lupę to pewnie wszystkim znana z kłótni ze Starrr_03  oraz z bycia dziewczyną Cezara6 królowa słodkości - Zuza7248!
Włosy bym oceniła 5/5 xD ,bluzka też całkiem spoko,ale jeśli chodzi o spodnie widzę duże NIE 
Dlaczego? zapytacie przecież pasują kolorem,jednak kolor to nie wszystko,bluzka jest...jakby to ująć...niechlujna,zlewej strony w dolnym roku bluzki ona bieleje,natomiast spodnie są eleganckie,identycznych spodni użyłabym na randę *-* No cóż,sprawę łagodzą buty,gdyby nie ich czerwony kolor nic by do sb nie pasowało.Można je uznać za taki "klej" xDDzięki tym butom,tatuażowi na ramieniu i opasce czy jak to nazwać, można dopuścić te spodnie do zestawu.Czego jak czego ale gustu to Zuzie nie brakuje (:


A teraz małą przerwa bo robię film na MSP^^
.____________________________.
Okeej film skończony ;D





A teraz ktoś kto zabłysnął filmem 9 miesięcy czyli mało znana(przynajmniej mi) Nely_Tey

Całkiem fajne połączenie stylu amerykańskiego i brytyjskiego,podoba mi się czapka ;D
Włosy nie wystają spod czapki dzięki temu wygląda professional,dzięki krótkim spodenkom i butom do kostek nogi sprawiają wrażenie wydłużonych co podkreśla że ta MS wygląda na nastolatkę.Tatuaże odwracają uwagę od lekko żółtawej cery która niezbyt mi się podoba,ale to nie liczy się w ocenie.
Chyba najlepiej dotychczas =D






Następnie popaczymy na styl kajanny:
włosy i opaska fajnie wyglądają,brytyjskie barwy narodowe czyli to co omawiamy,najbardziej mi się podobają te spodenki *.* niezł pomysł z niebierkim krzyżem na czerwonym tle,fajnie to się komponuje.Jednak ja zrobiłam bym inne buty to może wtedy by wyszło bo z tymi jest trochę zbyt krzykliwie;/


  

A teraz Ameryka w innych kolorkach na ubraniu ALAKINGI
Sorka ale ucięło mi stopy.
Nawet ciekawe,krzyże są ostatnio całkiem modne na MSP,i tutaj krzyżyk świetnie odcina się na tle bluzki.Dzięki ciemnym spodniom nie wyróżnia się tak bardzo ,bluzka podkreśla Ali kolorek oczu xD
Jeśli mam coś ocenić źle to najbardziej nie podoba mi się fryzura.Ja bym tutaj dała włosy luźno opadające,ale kolor trafny =D Całość można ocenić jako IN Czyli w mojej skali bardzo bardzo bardzo dobry =D





Tutaj mamy wersję Hardcore ;D
Megasse zgasiła chyba mistrza ciętej riposty i poczuła w sobie moc xDZapytacie co w tym amerykańskiego?Bluzka! tylko czarno-biała ale zawsze coś.Jeśli chodzi o kolory to sweetaśne xDDPodobają mi się tatuaże,chociaż 1 mogła sb darować.
Dobry pomysł z blond włosami,czarne włosy sprawiłyby wygląd wręcz Emo,a o ile ja kojarzę to Megasse zawsze była niebieską blondynką.Niebieską w sensie że ciuchy dla niewiedzących






I tak doszliśmy do końca C: Dla niekumatych:temat dzisiejszego "odcinka" to
 amerykańsko-brytyjscy;D
Możecie się również zgłosić na msp na maila/chat bo to w sumie to samo xD do użytkowniczki o jednocyfrowej  liczbie punktów IQ czyli nikt inny tylko mua(Alexandra-Stan-)


Byee  . !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz