piątek, 27 kwietnia 2012

Zmiany na duńskim MSP

Na duńskim MSP zaszył zmiany,niestety niezbyt fajne :-/
Nie będę pisać o wszystkich zmianach,gdyż dużo tego jest a możecie sami się zalgować na duńskim MSP i sprawdzić na własnej skórze (: A zakładam że wiele z was ma konto na duńskim MSP =D

Dla was napisałam do czego służą przyciski :)
Zaciekawoło mni najwardziej możliwość posiadania 3 najlepszych przyjaciół *U* ale zakładam że nie powstrzyma to samotnych dziewczyn (w tym mnie xD) o zrobienie sobie 4 BF
Zaciekawił mnie nick tej osóbki,5 sek ...? popaczyłam na jej filmy,na szczęście ma 10 seki a nie 5 sek bo to ju,z by było przegięcie.Druga ciekawa sprawa,może nawet ciekawsza to WYŻSZE LEVELE!
gadałam o tym z magą na przerwie,i mi i jej niezbyt podoba się ten pomysł z większą liczbą leveli ;C
Drugi obrazek już się ładuje:
Dziwne że można dodawać love it do komów O.o
Nom,to chyba na tyle...wejdę se teraz na sd tak dla jaj,porozdaję grafy i zainstaluję Tomb Raider a potem spotkam się z magą i werą

NQ
pisał BigoseQ xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz